Dobrý nápad, nebo špatný výmysl, jak si brzy zruinovat podnik?

Dobrý nápad, nebo špatný výmysl, jak si brzy zruinovat podnik? | zdroj: odditycentral.com


Čím víc followerů máte, tím levněji se v milánské restauraci najíte

TÉMATA: restaurace | sociální sítě | instagram

user-avatar

Simona Knotková

1. 11. 2018 | 12:00

Sociální sítě jako nástroj marketingu dnes využívá většina podniků. Milánská restaurace This Is Not a Sushibar kupříkladu vymyslela neobvyklý způsob "platby" prostřednictvím followerů

Lajky a počty followerů možná neurčují cenu vaší osobnosti, ale život vám mohou jednoznačně zpříjemnit. Čím více jste populární na Instagramu, tím méně peněz kupříkladu utratíte během návštěvy milánského sushi baru This Is Not a Sushibar.

Za nápadem stojí dvojice majitelů Matteo a Tomaso Pittarellovi. V jejich restauraci můžete nyní kromě klasické platby hotovostí a kartou "zaplatit" počtem followerů. Koncept je jednoduchý – čím víc lidí vás sleduje, tím větší je šance, že se najíte zdarma. Abyste přitom měli nárok na bezplatné jídlo, musíte na své sociální síti publikovat foto z restaurace s hashtagem #thisisnotasushibar a s označením podniku.

Instagramoví uživatelé s tisíc až pěti tisíc sledovateli dostanou jeden talíř se sushi. Od pěti do deseti tisíc mohou dostat talíře dva. Díky deseti až padesáti tisíc followerů vám na stole přistanou čtyři jídla zdarma. Od padesáti tisíc výše je to osm jídel. A šťastlivci s více jak stotisícovou fanouškovskou základnou? Ti mají celý oběd či večeři zdarma.

Majitelé si nemohou vynachválit, že jejich koncept obohacuje obě strany a dává jim pocit, že se společně podílí na obchodu.

Na stranu druhou nelze s jistotou určit, jak dlouho jim nová platební metoda vydrží. Pořídit si za pár korun tisíce falešných followerů je dneska totiž to nejmenší. Zeptejte se některých českých déčkových celebrit, které si přízeň kupují na Slevomatu...

user-avatar

Simona Knotková

1. 11. 2018 | 12:00

> ExtraStory   |   Inzerce