Lásku k vínům rocker promítl do vlastní značky.

Lásku k vínům rocker promítl do vlastní značky. | zdroj: thedailybeast.com


Jon Bon Jovi vinařem: Se synem Jessem navrhl stylové růžové víno

TÉMATA: alkohol | vinařství | muzikanti

user-avatar

Simona Knotková

4. 05. 2018 | 12:00

Mnoho muzikantů si nevystačí s koncertováním a vydáváním desek a do výroby posílají také láhve alkoholu. Naposledy se k nim přidal Jon Bon Jovi s vlastní značkou růžového vína.

Diving into Hampton Water (česky možno přeložit také jako Šipka do hamptonské vody) – tak zní název růžového vína, na jehož výrobě se kromě šestapadesátiletého rockera podílel jeho syn Jesse Bongiovi a francouzský vinař Gérard Bertrand. Zajímavostí je, že marketing není postaven na jméně slavného umělce.

"Samozřejmě zjistíte, že za novým vínem stojím já, stejně jako Jesse a Gérard, ale odmítám k propagaci zneužívat značku Bon Jovi. V budoucnu nebude žádné Bed of Roses Rosé (narážka na stejnojmennou skladbu kapely, pozn. red.). Věřte mi, že tyhle diskuze tu už probíhaly. Ničemu takovému bych se nepropůjčil," vypráví spoluzakladatel vína.

Název vína odkazuje na oblast Hamptons v New Yorku. V jeho chuti se snoubí odrůdy Grenache, Cinsault, Mourvèdre a Syrah. "Nechtěli jsme udělat jenom další růžové víno. Vytvořili jsme super premiérové rosé," říká Bertrand.

Potenciálního kupce jistě zaujme design lahve včetně obalu, kterým chce trojice mužů oslovit i ty, kteří víno běžně nepijí. Napomáhat k tomu má vizuálně líbívá propagace na sociálních sítích, která může oslovit "instagramovou" generaci. A podle prodejů se zdá, že tato strategie zabírá.

Láhev Diving into Hampton Water

"Nemyslím si, že by si to kupovali hlavně moji fanoušci. Nikde jsme o tom nerozhlašovali. Taky si myslím, že kdybychom majitelům restaurací v luxusních newyorských hotelech nabízeli nějaké patoky, hned by s námi vymetli," míní Jon Bon Jovi. Pokračuje: "Do výroby vína jsme se pustili, jako by to byla naše jediná práce. I když třeba já mám tedy ještě něco dalšího..."

Láhev doplňuje stylová skleněná zátka, která je však podle muzikanta naprosto zbytečná. "Gérard mi řekl, že je to proto, abyste láhev znovu uzavřeli, když víno nedopijete. Kdo tohle dělá? Víno se přece vždycky vypije celé. Kdo tam, sakra, tu zátku znovu dává?" ptá se pobaveně hudebník.

Zájemci si Diving into Hampton Water mohou zakoupit za 25 dolarů, tedy cca 531 korun.

user-avatar

Simona Knotková

4. 05. 2018 | 12:00

> ExtraStory   |   Inzerce